جلسه ۱۸ دی

روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۸ جلسه ای با حضور مدیر عامل موسسه موعود ایرانیان و چند تن از کارشناسان موسسه با مدیر و معاونین مدرسه شهید سرداد در محل مدرسه برگزار شد.

طی بازدیدی موثر که از این دبستان توسط اعضا موسسه موعود ایرانیان صورت گرفت موارد ذیل مورد ارزیابی قرار گرفته شد:

۱. متاسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان این دبستان از افاغنه بودند و مشغول به کار که این امر باعث افزایش کودکان کار و در نتیجه افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

۲. پس از بررسی، بازخورد هزینه ای که به طور هفتگی برای تغذیه دانش آموزان ارسال می شود، مقرر شد که موسسه مبلغی را برای تعمیر و بازسازی بوفه مدرسه پرداخت کند تا خود مدرسه با اجاره آن، درآمدی را برای رسیدگی به مشکلات کودکان نیازمند به دست آورد.

۳. با توجه به واقع شدن مدرسه در منطقه فقیرنشین و معتادین به مواد مخدر، مقرر گردید که کارشناسان و مشاوران موسسه، مقوله ی آموزش و ارتقای فرهنگ دانش آموزان و خانواده شان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی را نیز مد نظر قرار دهند.

۴. همچنین با توجه به کمبود نیروی انسانی متخصص در مدرسه، مقرر گردید جهت پایش و بررسی سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان، تیم پزشکی موسسه به مدرسه اعزام گردد تا در صورت نیاز به صورت رایگان، معاینه و خدمات دارویی و درمانی برای آنان فراهم گردد. ۵. در آخر، مقرر گردید که مدیر دبستان فهرستی از دانش آموزان بی بضاعت یا بدسرپرست را در اختیار موسسه قرار دهد تا با یاری خداوند متعال و خیرین مهربان و آگاه بر اساس اولویت، خدماتی را به آنان ارایه دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها