کلاس های آموزش نیکوکاری ویژه تعطیلات تابستان

همانطور که در اطلاعیه شماره یک اعلام شد اولین جلسه کلاس های آموزش نیکوکاری ویژه تعطیلات تابستان روز سه شنبه مورخ ۲۰ تیر ۹۶ در دفتر مرکزی خیریه موعود ایرانیان واقع در شهرک اکباتان برگزار شد.

معمولا این کلاس ها با حضور نوجوانانی که دوره ی نیکوکاری را سپری کرده اند برگزار و آنها آموخته های خود را به دیگر کودکان و نوجوانان انتقال میدهند.

آرتین نوجوان ۱۴ ساله که مدت ۵ سال است با موسسه همکاری دارد برگزاری این کلاس را به عهده گرفت و در مورد انجام فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه ای که قرار است در تابستان با کمک هم انجام دهند صحبت نمود که بچه های حاضر در کلاس با علاقه بسیار استقبال نمودند و در پایان چند قلک سفالی رنگ آمیزی کردند تا با پس انداز مبالغی در آن، آنها را در شهریور ماه شکسته و مبالغ جمع آوری شده را به انجام یک کار نیک اختصاص دهند.

هدف موسسه از برگزاری این کلاس ها آشنایی کودکان و نوجوانان در روند رشد با انواع آسیب های اجتماعی و راه های مبارزه با آنها می باشد.

امیدواریم با حمایت شما والدین گرامی بتوانیم آسیب های اجتماعی در نسل بعد را به حداقل رسانده و در تربیت نسلی مهربان و نوع دوست گامی هرچند کوچک برداریم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها